{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر تنهایی را از خودم کم کنم

اگر تنهایی را از خودم کم کنم
میماند یک #تُ
که دلتنگ من نیست...
دیدگاه ها (۴)

🌹٤ | ربيـــع الثانــي ذكرى ولادة السيد عبد العظيم الحسني .سل...

خدایا پناهم باش...

از تو چه پنهان درد دارد سنگ بودندر عین رو گردان شدن دلتنگ بو...

دلتنگ خودم هستم.....

سلام من نتونستم فعالیت نکنم می دونم برای هیچ کس مهم

نیستی تا از حضورت فیض به همه جانب بریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط