{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

@Simon

@Simon
می‌ره تو پستای هرکی هر گوهیو می‌خوره
خدا لعنتش کنه 😡😡😡
دیدگاه ها (۲)

برخورد صاعقه به برج میلاد

بعد از برخورد صاعقه به برج میلاد

هرکی چایی خوره تو کامنتا بگه😂

ولی جدا از شوخی ،گمونم اون دنیا خیلی خوش می گذره ؛آخه هرکی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط