{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا وقتی اینو شنیدم نبزه دسته قلبم یکی شد 🥺❤️‍🩹

چرا وقتی اینو شنیدم نبزه دسته قلبم یکی شد 🥺❤️‍🩹
دیدگاه ها (۱۴)

هیی دقیقاً👍🏻😄

🤣🤣

وافل🧋😶

حسرت ها مثل برق و باد فراموش میشون ولی در کتاب حسرت ها باقي ...

ریل ترین جنی

عاشقت بودن عشق منه❤اینو قلبم فریاد میزنه❤️‍🔥#نیکا#نیکا_فلاحی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط