{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۱۰دو۳ت ♥ داشتنی.

۱۰دو۳ت ♥ داشتنی.

٭عشقه‌ خامس. عشقه رئال.٭
دیدگاه ها (۶)

منو گوچی و خامس همین الان یهویی .چه طوره؟؟کدوم بهتر افتادیم؟...

هرکی لایک کرد=سپاهانیه.جدی میگم شوخی هم ندارم

ویسسگون.شنیدم تعداد زیادی تصمیم به ترک‌ویس دارن.بیان بگن کی...

منو شکلات سنگی یهویی.خخخخ

رئال عشقه🎀

من ب دنیا اومدم تا عاشقت بمونم رئال

عاشق تو ⁦(⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡⁩

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط