{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این...

این...
"گلهایِ زیبا"

تقدیم به...

""شما زیبا دلان ِ"

ودوستان عزیز ویسگونی
دیدگاه ها (۹)

سلام صبحتون بخیر عزیزان

چه خوبه‏آدم باید یکی رو داشته باشه که بتونه روش حساب کنه

تا که عشقت مطربی آغاز کرد گاه چنگمگاه تارم روز و شب ...#مول...

ای بی خبر از محنت روز افزونمدانم که ندانی از جدایی چونمباز آ...

این گل زیبا تقدیم شما اردیبهشتی های عزیز🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط