{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیمه‌ی گمشده رو ول کنید، آدم فقط باید کسی رو پیدا کنه که

نیمه‌ی گمشده رو ول کنید، آدم فقط باید کسی رو پیدا کنه که بفهمتش...^^
دیدگاه ها (۵)

- من مدلم اینجوریه + ریدم به مدلت(رابطه ها - سکانس آخر)

میدونم همه چی درست میشهولی من روز قبلش مُردم!

کسی که سین میکنه وجواب نمیدعمثع گاویع که علف تودهنشع وبه یه ...

_خوش بحال کسی که دوسش داری+خوش بحالت:)

نیمه ی گمشده می نیمه ی کامل من🥹❤

من و نیمه ی گمشده ی کصکشم 🙏🏻🎀

❗️ این شوهر آزارگر را ول کنید...ایران خانم، شوهر ستمگرش رو ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط