{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه هااااا

بچه هااااا
اهنگ کوروشو سوگندو گوش دادینننن؟
وایییی دشت پروانه ها خیییلی خوبهههههههههه عرررررر😭😭😭
دیدگاه ها (۹)

هاتتتتت اتیش گرفتممممم

گایز تا حالا شده خوب باشین ولی اهنگ غمگین گوش بدین دپ شین؟

از لحاظ روحی دوست دارم اهنگ دشت پروانه هارو به رگام تزریق کن...

وایییی بچه داره اهنگ هولگین رو میخونه😂😘

بچه ها انگیزشیه گوش کنید به حرفش 👺😔#تیک_تاک #طنز #اهنگ #میم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط