{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وَ....وارد به زیباترین و دلگیرترین فصل سال شدیم...🍁🍂

وَ....وارد به زیباترین و دلگیرترین فصل سال شدیم...🍁🍂
پاییـ‌ز...فصلِ خـ‌زان...فصلِِ..‌قدم زدن روی برگه‍ـ‌ای زردِ درختاان...🍁🍂🍁🍂
عـ‌اشـ‌قـ‌انــ‌ه تـ‌ریـ‌ن فـصـ‌لِ خــ‌دااا....🍁🍁
غروبـ‌هـ‌ای دلگیــرر ....ولــی زیبـ‌ااا🍂🍂
روزهای بارونـی ....قدم زدنهـ‌اای دونفـره....زیر بارونــِ....بدونِ چتـ‌رر....☁️🌩️🌧️🌧️🌩️☁️
من که عـ‌اشـ‌قـ‌ه پاییـ‌زم ،شماچطـووررر.....?? 🍁 ؟؟
☁️🌧️🍂🍂🍁🍁🍂🍂🌧️☁️

(مـاکان نولان)
🍂اولیـ‌ن ساعـ‌اتِ یکمِــ مـ‌هـ‌رمـ‌اهِ ۱۴۰۱🍂
دیدگاه ها (۰)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط