{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم

آدم
که دلتنگ می شود
زود به زود
می میرد
دیدگاه ها (۴)

تابستان خود را چگونه گذراندید ؟؟به نام خدا اینگونه ....☹ ️😐 ...

چشم های توآغازم کرد من به تو یک رام شدنبدهکارم

چقـدردوست دارم دستهاے مردانـہ ات را ڪہ دستهاے ڪوچڪم را درآن ...

اینجا مهم نیست کجاست ...بی تو همه جا دور است ...!😔 😔 😔 😔 ❣

ادم دلتنگ چیزیه که هیچ وقت نداشته نمیشه:)💔

کلمه ادم می کشه.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط