{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کمبودماسک تو داروخانه . واقعاواسه مسئولین متاسفم. و واسه

کمبودماسک تو داروخانه . واقعاواسه مسئولین متاسفم. و واسه اونایی که تاشنیدن کرونا اومده ایران ماسک ها رو احتکار کردن تا بعد گرونتر بفروشن . تِف تو ذاتِ نامردتون .
دیدگاه ها (۲۶)

دعاکنیدخو 😆 😆

قانون عجیبی‌ست؛ کسی را که بخواهیدنبال کسی هست که در حد خودش ...

#مذهبی

my life 4

وقتی توی جشن.....(درخواستی)

َ:قبل فتته دی ماه هم یادتونه؟صدها سوژه چیده بودن واسه ششلوغ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط