{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

1-ببین من قصد ندارم رل بزنم😐 انقد هم قسم نخور دیگه

1-ببین من قصد ندارم رل بزنم😐 انقد هم قسم نخور دیگه
2-خب که چی😐😐
دیدگاه ها (۹)

عام... خب سیسیا امروز قصد خواب ندارم🤣🎀

خب بده دیگه به خودت قسم کار بدی انجام نمیدم

تونی استارک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط