{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا فارسی نوشته و پشتش کاشی کاری ایرانیه😐😂

چرا فارسی نوشته و پشتش کاشی کاری ایرانیه😐😂
اما خداییش خ خوبه
دیدگاه ها (۷)

از خودم ۸۰تا عکس دارم از دوستام ۷۸۰۴تا عکس😂

چندش آور تر از آرمی هایی ک خودشو با بایسشون شیپ میکنن آرمی ه...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌این آهنگ با زبون فارسی هم خوبه ها نه؟

تبدیل آهنگ ( فانک ) به [ فارسی ] ! اصلا پشم ریزانهههههههه⚠️پ...

اگر کوک این آهنگ را به فارسی میخوند.خیلی خوبه 🥹🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط