{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب ما ک نمیخوری

ب ما ک نمیخوری
حداقل ی چن تا پیک بیشتر بخور
شاید ب در و دیواری جایی بخوری😜
دیدگاه ها (۲)

این روزگار میخواس ک من بشم بچه لات،مادرم نبینم تو همی عاخه چ...

+یارو:😏 _من:بگم سکته کردی یا زوده!؟😐

منو غصه؟!صیک خارکته😹

قربون دلمک مال مردم خور نیست😐

بچه ها زندگیم ب جایی رسیده ک ی هوش مصنوعی هم بهم میرینه😭😭😭😭🤣...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط