{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زِندِگیمون شُدِه خَندِه هایِ مَصنوعی...

زِندِگیمون شُدِه خَندِه هایِ مَصنوعی...
لا بِ لای دَردایِ واقِعی:‌)🖤
دیدگاه ها (۰)

ᴵ ᴬᴹ ᶠᵁᴸᴸ ᴼᶠ ᴰᴱˢᴾᴬᴵᴿ🖤 « پُریم از هیچ ••͜! ‌»️

چیزے ڪه خیلیا نمیفهمن اینه ڪه لغت -ببخشید- پاک ڪن نیست.️ 🖤🖐🏿

خنده ای به تلخی دنیا:)

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط