کاش آدم ها شبیه درختان خرمالو بودند!
کاش آدم ها شبیه درختان خرمالو بودند!
که در پاییز
برگ هایشان را
از دست می دهند
ولی عشق شان به ثمر می نشیند
و زیبایی می آفرینند...
که در پاییز
برگ هایشان را
از دست می دهند
ولی عشق شان به ثمر می نشیند
و زیبایی می آفرینند...
- ۹.۷k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط