{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا هیچکی حالمو نمیفهمه:'(

چرا هیچکی حالمو نمیفهمه:'(
دیدگاه ها (۴)

وقتی تو نباشی میخوام دنیا نباشه دنــــــــــیــــــــــا نبا...

اسلام علیک یاحسین بن علی و علی اخیک ابوالفضل العباس

ای کاش:'(

داداشیییییییی تو دنیای منی :-*

اما اینکه هیچکی واقعا منو نمیفهمه ... زبونمو نمیفهمه و اینک...

واقعا نمیفهمه؟

نمیفهمه چیمیگم دکترم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط