{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اصلا از ویسگون میرم تمام زحمتام به باد رفت کی منو گزار

من اصلا از ویسگون میرم تمام زحمتام به باد رفت کی منو گزارش می کنه از جونم چی میخوای آخه های میخوای بسه
دیدگاه ها (۱۲)

تروخدا گزارش نکنید التماس می کنم چی میخواید تو پیوی بگید

عشقی که یه طرفه شروع شدپارت اول لیا توانا داشتن قدم میزدن تو...

از امروز گزارش حرف بد هر چیزی بی ادبی جرررررر

💋❤️

اخه تو کونت می سوزه پست های منو گزارش می کنی😏 خوب نگاه نکن ت...

والا محتوای بدی نبود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط