دلتنگی بعد از ظهر جمعه به خاطر احساس Hypophrenia یعنی احس
دلتنگی بعد از ظهر جمعه به خاطر احساس Hypophrenia یعنی احساس ناراحتی و افسردگی بدون دلیل است. در این مواقع در ضمیر ناخودآگاهتون، بی دلیل دلتنگ کسی هستین یا از چیزی ناراحتین!
- ۱.۴k
- ۰۲ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط