{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
تُـــــو∞
بودنِت انقَد قَشـنگه که ↡
قُــــربونِ هَر لَحظه بودنِت کنارَم برَم :)😻🖇♥️
.
دیدگاه ها (۰)

مُهِمْ نیستّ بَقیِه چی میڱَنْ ،مُهمْ قَلْبِ مَنِه که بَرات م...

•💚🌱•دلم دیگر با "خودم" راه نمی آید،هر روز پرسه میزند در خیال...

تقدیم به تویی که هر لحظه کنارم بودی 💎💎❤🥰

قربونتون برم که هر لحظه از هم مراقبت میکنین🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط