{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم تقدیم به داداشم من نمیدونم داداش داشتن چه حسی داره ا

اینم تقدیم به داداشم من نمیدونم داداش داشتن چه حسی داره اما میدونم حس خوبی هست
دیدگاه ها (۱۰)

اینم تقدیم به داداش بزرگم متشکرم بابت مهربون هایت

اینم تقدیم به رفیق مهربونم که همیشه محبت هایش ارامش هست مشک...

اینم واسه یک دوست خوب واسه این که دیگه بهم سر نمیزنه ولی وا...

اینم هدیه ارزو بانو بابت مهربون هایش متشکرم

تقدیم به داداشم که الان حس خوبی نسبت بهش دارم فقط الان🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط