{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ندارمت...!

ندارمت...!

چونان
که فقیری
آه در بساطش نیست،،،

#لیلا_مقربی
دیدگاه ها (۱)

تو بدادم برس،ای عشق! که با اینهمه شوقچاره جز آنکه به آغوش تو...

.ترک ما کردی و یکباره غزل را خواندیپیداست که هم شاعروهم فات...

به جان می جویمت جانا ،کجایی؟#فخرالدین_عراقی

ندارمت چونان که فقیری آه در بساطش نیست..#تووو🦋🌸.

سایه در گذشته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط