{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید در جهان دیگری به جای زندهِ ماندن زندگی کردیم.🌱

شاید در جهان دیگری به جای زندهِ ماندن زندگی کردیم.🌱
دیدگاه ها (۰)

امید منی، تو شبِ ناامیدی🤍🌸

قلب های زیبا شکسته میشن؛دقیقا همونطور که گل های زیبا چیده می...

در من امیدی است،می‌آید و می‌رود،اما هرگز نمی‌گویمش بدرود. 🌱🌸

در چشمانی درست؛ تو، تبدیل به اثر هنری خواهی شد.🤍

شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن زندگی کردیم.

شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن، زندگی کردیم :)

شاید در جهانی دیگر به جای زنده ماندن زندگی کردیم:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط