{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خلوتی میخواهم

خلوتی میخواهم
تو باشی و من
تو سکوت کنی و من گوش کنم
دیدگاه ها (۹)

زیر و رو کشیدن رو دوست دارموقتی تنهاموهایت را میبافم

سکوت دونفری آدمارو خیلی به هم نزدیک میکنه

چه زیبا میگه شهاب حسینی :داشتم به صدات گوش میکردم حواسم به ح...

درددرد مثل گرگگرگ را از هر طرف که بخوانیمی‌دردمثل درد ...

میخواهم عاشقانه صدایت کنم ؛ گر چه ، تو قدر که نمی‌دانی..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط