{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَرهَم اون بَغَلِتِ،اَلکُل اَداشو دَر میارِ

مَرهَم اون بَغَلِتِ،اَلکُل اَداشو دَر میارِ
دیدگاه ها (۳)

تنهاییم را با دیگران تقسیم نخاهم کرد،چون یکبار این کار را کر...

شَب شُدُ و ما بِ یادِ اِشتِباه تَرین آدَم زِندِگیمون بیداریم

اَلان چیکا کُنَم حالِت خوب شِ(:

آرمی خوششانسمون فقط جوری که اداشو در میاره 🤣😫

خدایی قشنگ اداشو در آورد😂 😂😂#فتح_خیبر#مرگ_بر_اسرائیل#مرگ_بر_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط