{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی نیست؟؟دلم گرفته©_©

کسی نیست؟؟دلم گرفته©_©
دیدگاه ها (۹)

...

...

...

...

من دلم تنگ صدایی‌ست که نیستتنگ آن طرز نگاهی‌ست که نیستدلم بس...

غیر از تو در این شهر کسی بابِ دلم نیستجوری که دلم خواسته بی‌...

نجار نیستم...ولی میدونم یه تختت کمه..😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط