{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جرم ما عاشقی بود !

جرم ما عاشقی بود !
دیدگاه ها (۱)

بشو همسفر من ای رهسپار من...

ای خالق عشق . . .

حکومت ایران تفکرش این است به جای بورسیه کردن دانشجویان فلسطی...

سیاست باید دینی شود نه دین سیاسی شود.نه سکولارنه حکومت دینی

به جرم عشق و عاشقی...#لبیک_یاحسین

به جرم عشق و عاشقی...#محرم#امام_حسین

به جرم عشق و عاشقی...#محرم#امام_حسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط