{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ...

تو ...
به اندازه‌ی پروانه شدن زیبایی ...!
دیدگاه ها (۹)

دوستان هرکس دوست داشت کامنت بزاره ....لطفا توهین نکنید

چشمان تو میخانہ دلهاے خراب است ..

اکلینی بسیار زیبا

نیمار

تو هم زیبایی... ولی به همون اندازه سرد؛ :)))

تو مثل خنده گلمثل خواب پروانهتو مثل آنچه ناگفتنی ستزیبایی......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط