{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاملا درسته

کاملا درسته
دیدگاه ها (۵)

من از اینا می خوامممممممممممم

چند بار امتحان کردم یه بار شکسپیر یبار داستایوفسکی و یه بارم...

حس می کنم ارتیستشون یکیه

بلع

منطقیه

کاملا درسته که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط