{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قسمت اخرشم اومد

قسمت اخرشم اومد
خیلییی قشنگ بوددد
فقط امید وارم فصل دوم داشته باشه
چون اگه نباشه خودمووو میکشم
اخرش خیلییی خوب بود 🥲
اما یوری چی 😔
(T_T)
دیدگاه ها (۱۵)

(◉‿◉)

(. ❛ ᴗ ❛.)

ولیییی این فیلم.. (╥╯﹏╰╥)

حققق😂

انیمه این هفته به انتخاب روبییی 🌈✨ اسم انیمه : اسرار جادوگر ...

♡☆سلام بچها امید وارم حالتون خوب باشه♡☆خودم هم میدونم فعالیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط