هوای خوب من....دیگر نه کار نه آدم ها..نه غذا و نه هیچ چیز
هوای خوب من....دیگر نه کار نه آدم ها..نه غذا و نه هیچ چیز دیگری..فقط تو تو تو تو تو..آرامش فکر کردن به تو..و لعنت فرستادن به این دوری...شمردن لحظات تا جا گرفتن در اغوش امن تو..و دعا کردن برای اینکه تا ابد در اغوشت قفل شوم
- ۸۶۶
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط