{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام رفقا

سلام رفقا
صبحتون بخیر
دیدگاه ها (۲)

عقابمون

حسینمون

.هنوز یادم نرفته بازی پرسپولیس الهلال وقتی که پرسپولیس یک بر...

چیزی ندارم بگم

هر چیزی تو زمان و سن خودش میچسبه ....

خیلی وقته هیچ خاری بامحبت گل نشده...

به نام چشم‌هایی کهفراموش‌گاهِ غم‌های ماست..❤️‍🩹سلام رفقا صبح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط