{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان یهویی بابا بستنی

الان یهویی بابا بستنی
وای چه شلوغه
دیدگاه ها (۱۶)

ای جان

.

الان یهویی دلم.کشید بفرمایید؟

فدات ....

دوستتو ضایع کن

وای چقدر بستنی یا خدا 😂😂😂

وای داره برف میاد بستنی بخوری 🫠🫠🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط