{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روزاے اولـــ چه خوبــــ بود....:'(

روزاے اولـــ چه خوبــــ بود....:'(
دیدگاه ها (۳)

♥....L...O...V...E...L...L...Y.....♥

ye shal kharid hanoo daram ....:'(

......دیگه هیچے نمے گمـــــ:'( ازشـ♥

اونــــ رو که رفته بود مشهد.....

مراقب باش تو شلوغیاے دوروبرت  آدماے روزاے تنهاییت رو گُم نڪن...

مـ ـیـ ـنـ ـی کـ ـاور پـ ـارتــ اولـــ🫐🎀✨امـ ـدوارمــ کـ ـهـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط