{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساساتتون توی حلقِ دشمناتون 😅

احساساتتون توی حلقِ دشمناتون 😅
دیدگاه ها (۱۲)

آخرش نفهمیدیم چش شده بود طفلکی 😐

مهربونای لنتی 😅

اینا مریضن یا خودشونو به مراضَت زدن 😐 🤔 😅

این حرفای اردم🥲💔سعی کنید احساساتتون رو به هیچ کسی منتقل نکنی...

جوایز و مهربونیشون تو حلق هیتر😉👍🏻😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط