{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نظری که بقیه درباره تو دارن،

نظری که بقیه درباره تو دارن،
مشکلِ خودشونه نه تو👌 😌
دیدگاه ها (۳)

انقلاب بکن نبودینفقط ریدین تو نتمون :/

💞 💞

چرا بعضی ها فکر می کنن فقط خودشون مشکل دارن پس بقیه چی

مشکل من نه بقیه🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط