{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🔴 الآن این ۲۱هزار نفری که لایک کردن، دارن بی غیرتی خودشون

🔴 الآن این ۲۱هزار نفری که لایک کردن، دارن بی غیرتی خودشونو اظهار میکنن یا فکر میکنن اینجور بی ناموسیا روشن فکریه؟!

🔹جالبه وقتیم میگیم ته عنقلابتون اینجور کثافت کاریاس بهشون برمیخوره!
دیدگاه ها (۱۲)

غلط زیادی کردید کسی رو کشتید نگید نه به اعدام و مرگ بر حکومت...

جانا جانامهدی زهرا ❤️

تولدت تو آسمونا مبارک حاجی 💜سردار دلـــــ❤️ـــــها🇮🇷

من سربازتم❤️#خادم‌المهدی#کپی_ممنوع

هم...

ارباب مرگ پارت ۶.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط