{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خودت....

به خودت....
دیدگاه ها (۱)

غمناک ترین...

دوست بدار

......

گاهی...

اینو هیچوقت یادت نره،تو این دنیا آخرش خودت میمونی و خودت ......

خودت میمینونی و خودت🥲

#خودت باش #باخدای خودت #ایران #

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط