آدم یکبار که بیشتر عمر نمیکند ...
آدم یکبار که بیشتر عمر نمیکند ...
یک بار هم که بیشتر نمیمیرد !...
جای آنکه بیحرف و بی صدا ...
مثل حیوان بارکش زیر بار بترکیم ...
بگذار در حالی که داریم برای حق زندگیمان میجنگیم ، بمیریم .
زاهاریا استانکو
🏵🏵
یک بار هم که بیشتر نمیمیرد !...
جای آنکه بیحرف و بی صدا ...
مثل حیوان بارکش زیر بار بترکیم ...
بگذار در حالی که داریم برای حق زندگیمان میجنگیم ، بمیریم .
زاهاریا استانکو
🏵🏵
- ۳۹۹
- ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط