{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غلط کردم خاصی تو چشاشه خخ

غلط کردم خاصی تو چشاشه خخ
دیدگاه ها (۸)

زیباست

.

i love u

.

ولی قیافه فرح اینو نمیگه🤣یه( نه بابا چه گوه ها) ی خاصی تو چش...

یعنیییییی چیز تو سروشششششغلط کردم حذفش کردم دیگه بهم کد نمید...

الان این چشاشه یا سبیلاش؟😂💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط