{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نامممممم ناممممممممممم

نامممممم ناممممممممممم
من اگه جای مایکل بودم گرگوری رو میزاشتم تو دستگاه اسکوپ-🗿 (د اخه باریییی)
منی که همین چند روز پیش فهمیدم مایکل بریتانیایی‌‍ه🤡...
دیدگاه ها (۱۱)

عه... *برادر فکر میکند تو المپیک سوم شده 🗿*

واقعا جکس چرا اینقدر از ذرت میترسه؟😂

منم ادامح...عاره دیگه ، مایک منو برد دوباره یه خلافکار دیگرو...

امی‌بوبو...🗿🗿میخوام بزار پروف-👁️👄👁️

اسم : عشقی گمشده در تاریکی جنگل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط