دختر بودن یعنی....
دختر بودن یعنی....
دختربودن ینی
گریه های یواشکی
اونقدر یواش که هیچکس نفهمه
دختربودن ینی
درد همه رو بشنوی
اما کسی رو نداشته باشی دردتو بش بگی
دختربودن ینی
تنهایی غصه خوردن
ینی آرزویی نداشتن واسه فردات
دختربودن واسه من ینی این
از دختربودنم پشیمون نیستم
اما
از بودنم
پشیمونم
دختربودن ینی
گریه های یواشکی
اونقدر یواش که هیچکس نفهمه
دختربودن ینی
درد همه رو بشنوی
اما کسی رو نداشته باشی دردتو بش بگی
دختربودن ینی
تنهایی غصه خوردن
ینی آرزویی نداشتن واسه فردات
دختربودن واسه من ینی این
از دختربودنم پشیمون نیستم
اما
از بودنم
پشیمونم
- ۴.۱k
- ۳۱ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط