{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ته یون.

ته یون.
دوستش ندارم.
نمیدونم چرا
ولی خیلی دوست دارم دوستش داشته باشم.
از اس ان اس دی کلا بدم میاد
واسه همین اعضاش هم نمیشناسم جز ته یون ویونا
میشه یکی یه کاری کنه مثلا باعکس معرفیشون کنه ویه کاری کنه من دوسشون داشته باشم؟مثلا ته یون
دیدگاه ها (۶)

#snsd

این کیه؟

وایییی داداشم چقدر کوچیککککک بوددددهاین چه فیلمیهههههه؟؟؟

the happy lifeخیلی فیلمش قشنگ بودددد.حیف یه ساعت بود.فیلم زن...

سلام میخواستم یه صحبت طولانی بکنم ولی اگه خوشت نیومد لازم نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط