{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقطی نمی خواد نمی خواد دیگه😜

وقطی نمی خواد نمی خواد دیگه😜
دیدگاه ها (۲۵)

می دونم سخته تنها بودن و تنها شدن ولی همون بهتر که تنها باشی...

ملک چرا نمی خواد بفهمه سرهات دیگه دوستش نداره

کسی نمی خواد پارت جدید و بخونه ؟ 🤒چطوره یه پارت دیگه بدم ؟

چرا کسی منو نمی خواد چراااااا؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط