{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو هیچ جا نرفتی....

تو هیچ جا نرفتی....
تو هنوزم اینجایی....
👉 ❤ 👈
دیدگاه ها (۶)

که هستی که هستم❤ ❤ ❤ ❤ به عهدی که بستم.... ...

باغیرتمـ😍 ــ

رامـــــــ😍 ـــــــین

new story eshgh❤

تو هیچ وقت نرفتی لب جاده تا انتظار رو بفهمی...#تیک_تاک #مود

تو هیچوقت نرفتی لب جاده تا انتظارو بفهمی️.... 🕊🕊🕊👣🖤

هنوزم چشمای تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط