اون یه آدم نیست یه عنکبوته وسط یه تار بزرگ اون به خوبی حس
اون یه آدم نیست یه عنکبوته وسط یه تار بزرگ اون به خوبی حساب هر لرزش تار هارو داره تک به تکشونو اونطور که میخواد میلرزونه اون ارباب جنایته...و این حرکت اول یه شطرنج دیگه با دولته
- ۲.۷k
- ۲۲ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط