{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اتش نشان ها همیشه تو بدبختی همراه مردم بودن درسته این کار

اتش نشان ها همیشه تو بدبختی همراه مردم بودن درسته این کار رو پلیس ها و دکتر ها هم میکردن ولی آاش نشان ها همیشه اوج بدبختی مردم رو میدیدن
دیدگاه ها (۱)

چرا رزمایش و تمرینشون رو تو خیابوها نمی‌بینید؟!چرا کشور همیش...

میدونین بعضی از آدم های بیشعور هستن که این کار رو کنندرسته ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط