{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخندی,مَنم میخندم

بخندی,مَنم میخندم
تو اَخم کنی,منم اخم میکنم
تو ناراحت باشی,منم ناراحتم
چون تو دوستی من وتو نداریم.❤❤
دیدگاه ها (۵)

تو مال"منی"خودم کشفت کرده امضربان قلبت با"من"بالا میرود"من"ا...

5تا خریدامون❤❤

استقلال خانه ی توست❤❤

.

ناراحتم کنی[ ناراحتت میکنم!! ]

همچون انار خون دل از خویش میخوریمغم پروریم حوصلهی

حال خوبت رو به هیچکس گره نزن، یاد بگیر بدون نیاز به دیگران ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط