سلام من دیروز نت نداشتم دیروز تولد این خوشگله بود جیمین د
سلام من دیروز نت نداشتم دیروز تولد این خوشگله بود جیمین دلسااا خخخخ من و دوست خل تر از خودم هم تو مدرسه واسش تولد گرفتیم دوتا کیک پونصد تومنی خریدیم روش کبریت گذاشتیم و فوت کردیم بعد همه بچه ها هم مسخره مون کردن و خاک توسری واسمون فرستاادن :/ خخخخ ولی حال داد
- ۱.۶k
- ۲۲ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط