{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام من دیروز نت نداشتم دیروز تولد این خوشگله بود جیمین د

سلام من دیروز نت نداشتم دیروز تولد این خوشگله بود جیمین دلسااا خخخخ من و دوست خل تر از خودم هم تو مدرسه واسش تولد گرفتیم دوتا کیک پونصد تومنی خریدیم روش کبریت گذاشتیم و فوت کردیم بعد همه بچه ها هم مسخره مون کردن و خاک توسری واسمون فرستاادن :/ خخخخ ولی حال داد
دیدگاه ها (۹)

چان چان هنر خودم

واااااااااای جییییییییییییییییییییغ عررررررررررررررررررررررر...

kookie

my love kookie

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط