{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#نوستالژی

#نوستالژی
هنوزم کم و بیش پیدا میشه😂
دیدگاه ها (۴)

#نوستالژی😂

#نوستالژیوییییی از ایناااا😍 😍

#نوستالژییکیش که خودم بودم. تازه حس میکردم اون جا قلمرو حکوم...

#نوستالژینگهدارنده کنترل تلویزیون از دست مزاحم😂 جون می داد م...

چرا انقدر کم پیدا میشه 😐

رفیق واقعی کم پیدا میشه 🖤🤕

شیپ مورد علاقممممممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط