•|🌸💕
•|🌸💕
اولی گفت:کاش یکی باشه
که داخل بدترین شرایط
هم کنارم باشه
دومی گفت:خدا که هست(:♥️
اولی گفت:کاش یکی باشه
که داخل بدترین شرایط
هم کنارم باشه
دومی گفت:خدا که هست(:♥️
- ۲.۹k
- ۱۲ آبان ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط